INFORMACJE OGóLNE

Plan pracy gr 4

Wrzesień 20th, 2015 Brak komentarzy

ZAMIERZENIA DYDAKTYCZNO – WYCHOWAWCZE NA WRZESIEŃ 2019

  1. Oto ja!
  • zachęcanie do poznawania kolegów i koleżanek z grupy,
  • rozwijanie mowy,
  • wzmacnianie poczucia bezpieczeństwa dzieci poprzez poznawanie przedszkola,
  • zwracanie uwagi na wygląd i wyposażenie przedszkola,
  • dostrzeganie podobieństw między dziećmi a ich rodzicami,
  • rozwijanie sprawności ruchowej,
  • poznawanie ważniejszych regionów Polski,
  • rozwijanie sprawności manualnych,
  • umuzykalnianie dzieci,
  • poznawanie narządów zmysłów,
  • utrwalanie nazw części ciała,
  • poznawanie różnych stanów emocjonalnych.
  1. WSPOMNIENIA Z WAKACJI
  • Umożliwienie dzieciom spontanicznej aktywności ruchowej i werbalnej w trakcie zabaw dydaktyczno-wychowawczych
  • Wdrażanie do uważnego słuchania tekstów literackich i wypowiadania się na ich temat
  • Zachęcanie do dzielenia się wakacyjnymi wspomnieniami
  • Zapoznanie z wybranymi regionami Polski
  • Wyrażenie przeżyć wakacyjnych w zabawach plastycznych
  • Gromadzenie pamiątek z wakacji – utworzenie kącika wakacyjnego
  1. Moja droga do przedszkola
  • poznawanie i utrwalanie zasad ruchu drogowego,
  • rozpoznawanie pasów, sygnalizacji świetlnej,
  • rozwijanie umiejętności klasyfikowania na podstawie jednej cechy – wielkości,
  • rozwijanie sprawności fizycznej,
  • rozwijanie umiejętności wokalnych,
  • wyrabianie reakcji na przerwę w muzyce,
  • rozwijanie sprawności manualnych,
  • rozwijanie słuchu fonematycznego,
  • zapoznanie z wybranymi znakami drogowymi,
  1. PRZYSZŁA DO NAS PANI JESIEŃ
  • Pogłębienie wiedzy o zmianach zachodzących w przyrodzie jesienią
  • Wdrażanie do poszanowania przyrody i wrażliwości na jej piękno
  • Zapoznanie z gatunkami drzew rosnących w Polsce i ich owocami
  • Poznanie darów jesieni
  • Kształtowanie umiejętności sprawnego przeliczania w zakresie możliwości dzieci
  • Kształtowanie umiejętności klasyfikowania wg jednej cechy
  • JĘZYK ANGIELSKI
  • Hello – nauka sposobów witania sie w języku angielskim good morning, good bye, hello). Nauka zwrotu: „I’m…. I have … years old”
  • Zabawa do piosenki „Hello – how are you?”
  • Colours – utrwalenie nazw kilku kolorów w języku angielskim (blue, yellow, pink, red, grey, purple, etc)
  • Zabawa do piosenki „One Little finger”, „Baby Shark” oraz „Make a circle”
Tags:

About the author

Nauczyciel w grupie V

Zebranie organizacyjne
Zebranie organizacyjne

Brak komentarzy

PARADA SMOKÓW 2019 – filmik
PARADA SMOKÓW 2019 – filmik

Brak komentarzy

Rekrutacja uzupełniająca
Rekrutacja uzupełniająca

Brak komentarzy

METODA PROJEKTU – ROŚLINY
METODA PROJEKTU – ROŚLINY

Brak komentarzy

UWAGA
UWAGA

Brak komentarzy

PODPISYWANIE WOLI PRZYJĘCIA DZIECKA NA DYŻUR WAKACYJNY W MIESIĄCU LIPCU – dzieci z innych przedszkoli
PODPISYWANIE WOLI PRZYJĘCIA DZIECKA NA DYŻUR WAKACYJNY W MIESIĄCU LIPCU – dzieci z innych przedszkoli

Brak komentarzy